having weird thoughts lately?

Talk about guy stuff...
User avatar
KillaKlown
FWG sergeant
Posts: 87
Joined: 23 Sep 2009, 13:12
Fr00k$: 0.00
Location: Dark Carnival
Contact:

Re: having weird thoughts lately?

Postby KillaKlown » 09 Jun 2010, 06:30

My thoughts would turn your brain into poo matter :|
Feels Like the Earth Moved Under My Feet
I feel you In Every Single Heartbeat
You Are A Lovely Lovely Refrain
You Spin Round & Round In My Brain
I Sing This Tune Until It's Unfurled
You've Got The Sweetest A** In The World
By Alex C

User avatar
3winner2
Green FWGer
Posts: 5
Joined: 10 Jun 2010, 13:31
Fr00k$: 0.00

Re: having weird thoughts lately?

Postby 3winner2 » 20 Jun 2010, 15:25

Conny wrote:
Isabella wrote:umm let see wut are my thoughts *toink tonk* my brain is not working!!!! :shock: :shock: *light bulb* i rather not say my thoughts :D but for sure one of them is eating a banana :lol: :lol:




I don't even wanna KNOW your thought Alana... Your thoughts would probally scare meh. o_O

alanas thought wouldnt scare u my thoughts would
if u are sad be sad, if u are happy be happy, if u dont want to feel emotions anymore just stop what your doing and fix evrything. if u cant, die in the inside. that is what's happening to me and my older bro grim reaper.

User avatar
gheener
FWG Squire
Posts: 215
Joined: 10 Sep 2009, 14:12
Fr00k$: 0.00
Location: salyersville, KY , USA

Re: having weird thoughts lately?

Postby gheener » 26 Jun 2010, 01:31

my thoughts right now:

Son of a -.-----.----.-
im so bored
ffs
bored
ffs
wtf is there to do
logs on fwg forum
bored more
logs on fwg and plays game
sucks
chats in chat
holds attention for a few minutes
bored
bored
logs on msn
41 people online
nobodys on gawd
logs off
gets on internet
google
*insert random thing and hit image search*
wishes he didnt do that......
thinks more
nothing to think about...........
Image

User avatar
Aros
FWG King
Posts: 786
Joined: 09 Jun 2010, 02:24
Fr00k$: 7.90

Re: having weird thoughts lately?

Postby Aros » 04 Jul 2010, 22:05

my weirdest thought is me having to sing in my underwear....yeah idk where that came from :lol:
Just some guy who used to come here a lot.

If for some reason you want to get in touch (idk what people on here use nowadays):
Discord: pablo#3067
Reddit: pablo-8
Or just PM me on here and I'll give you my username for something you do have.

User avatar
Shadow Man
FWG Minor Noble
Posts: 190
Joined: 29 Jun 2010, 23:50
Fr00k$: 0.00
Location: DUH! it's Saturn....DUH

Re: having weird thoughts lately?

Postby Shadow Man » 17 Jul 2010, 03:10

Mine is strange, cause I was reading and well....I was think of an octopus tap dancing and eating shrimp, and also, for some reason.......pointing at me.....with a poker card. o.O
While a middle finger bomb would make problems and solve them all in a second, a peach shaped bomb would only make happiness....them kill millions of lives and cause grief and sorrow for 50 years.

User avatar
insnozz
FWG freebooter
Posts: 12
Joined: 12 Dec 2009, 19:50
Fr00k$: 0.00

Re: having weird thoughts lately?

Postby insnozz » 18 Jul 2010, 03:23

yes i have been thanks for asking
"Pretend you're not alone
Like you are center stage on Broadway
'Cause when you're on your own
A little opera goes a long way"
-Sky Sailing

BTW I AM JohnOrR!! ;)

User avatar
gheener
FWG Squire
Posts: 215
Joined: 10 Sep 2009, 14:12
Fr00k$: 0.00
Location: salyersville, KY , USA

Re: having weird thoughts lately?

Postby gheener » 25 Jul 2010, 07:41

weird thoughts?
i thought i was a schizophrenic for awhile
Image

User avatar
Zados
FWG Mod
Posts: 789
Joined: 02 Sep 2009, 09:05
Fr00k$: 100.00
Location: on tour

Re: having weird thoughts lately?

Postby Zados » 26 Jul 2010, 06:11

I think of changing my whole lifestyle - chopped off my beard already now thinking about a short haircut and leaving that viking stuff to get a charming romantic ladykiller ...

weird!
R.I.P. Dad ... you'll never be forgotten!

User avatar
Demyx
FWG Baron
Posts: 273
Joined: 25 Jun 2010, 18:18
Fr00k$: 0.00
Location: A rainy state.

Re: having weird thoughts lately?

Postby Demyx » 26 Jul 2010, 06:13

keep the viking stuff and be a lady killer.
the axe will be the axe of love man.
Image
~Bichula- Defense Devil

User avatar
Dr Frook
FWG Mod
Posts: 9039
Joined: 28 Aug 2009, 05:35
Fr00k$: 3889.70
Location: freaksville
Contact:

Re: having weird thoughts lately?

Postby Dr Frook » 26 Jul 2010, 06:14

Zados wrote:I think of changing my whole lifestyle - chopped off my beard already now thinking about a short haircut and leaving that viking stuff to get a charming romantic ladykiller ...

weird!


yes that may be a good move, zookie - chicks may be freaked out by the viking looki ;)
The BUGBLATTER BEAST HAS SPOKEN, ALL HAIL THE BLATTERER!
Image


Return to “Guy Chat”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests